A kézírás személyiségfejlesztő hatása

Beszélgetés Hámori József agykutató professzorral Sokfajta érv szól a kézírás tanításának megőrzése mellett, többek között az is, hogy a kézírás egészen másként aktiválja az agyunkat, mint ha géppel írunk. A kérdés részleteibe, az agyműködés és a...

bővebben

Könyvajánló

Az alább bemutatott kötet a 4–8 évesek gondolkodásának, ezen belül rendszerező és kombinatív képességének fejlesztéséhez nyújt segítséget. A kiadvány a DIFER programcsomaghoz kapcsolódó, játékos fejlesztéssel foglalkozó kötetek (beszédhanghallás,...

bővebben

Amikor az egyik gyereked…

Amikor az egyik gyereked több figyelmet igényel …és úgy érzed, ennek a másik látja a kárát. Amikor a két testvérből egyikük valamiért speciálisabb törődést igényel, valamilyen viselkedési zavarral küzd, akkor a figyelmed nagyobb része neki jut....

bővebben

Óvoda, iskola -mi kell a gyereknek?

Mit tegyek, ha gyermekem nagyon leterhelt? Hogyan kezeljem a helyzetet, ha el van keseredve, amikor hazaér az iskolából? Szükség van-e a sok-sok különböző szakkörre? Hogyan neveljünk boldog gyermekeket? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaptak...

bővebben

Elmulasztott esélyek

Egy nemrégen látott riportban azt mondta egy édesanya, hogy milyen nagyszerű, hogy az ő alig kétéves kisfia már a tabletet használja. Így le tudja foglalni vele a figyelmét, amíg dolga van. A környezetemben is egyre gyakoribb ez a büszke dicsekvés,...

bővebben