Munkatársaink

Tompa Andrea
intézményvezető
Az Apátkúti Erdei Általános Iskola intézményvezetője, tanító, matematika és vizuális nevelés tanár, Komplex Mozgásterápiás fejlesztő, iskolai mediátor, life coach.
2007 óta dolgozom pedagógusként. Ezen idő alatt tevékenykedtem alsó tagozaton osztálytanítóként, felső tagozaton matematikát tanítottam, és volt lehetőségem intézményvezetőként gyakorolni hivatásom egy alapítványi fenntartású intézményben (óvoda és iskola). Mindezekkel párhuzamosan Komplex Mozgásterápiával, stresszoldással, alternatív pedagógiai módszerekkel segítettem a hozzám forduló gyerekeket.

Németh Eszter
Intézményvezető helyettes
Magyar nyelv- és irodalom szakos tanár, intézményvezető-helyettes
„Az olvasás- ha élvezetet okoz- segít élni. Átélni és túlélni is.
Növeli az empátiát, a másik ember és a világ megértését” (Vekerdy Tamás

Jékely Endréné
magyar-történelem-társ. ismeret tanár
Ha túl nagy feladat az, amit meg kell tennem önmagamhoz képest, akkor szorongok. Ha túl kevés, akkor unatkozom. A flow a szorongás és az unalom között az a pici út, ahol se nem szorongok, se nem unatkozom - ez a boldogság.
/Feldmár András/
Magyar-történelem-társadalom ismeret tanár. mesterpedagógus, köznevelési szakértő és szaktanácsadó.
Szakvizsgák: pedagógiai értékelés szakvizsga, tanügyigazgatás szakvizsga.

Szádóczki Tibor
A Pázmány Péter Katolikus Egyetemen teológián majd ELTE földrajz szakán végeztem.
Tanítottam gimnáziumban, általános iskolában . Hosszú ideig egy alapítványi iskolában. Pedagógi szemléletemre a következők jellmzőek:
- A természettudomány és a szellemtudományok komlex együttes szemlélete vagyis egyfajta integráció vagy komplementer viszonyulás.
- Gyermekközpontúság empátia, személyre koncentrált nevelés.
- Élmény alapú tudás megszerzés és közvetítés.
- A természet szépéségeinek, értékeinek összefüggéseinek megismertetése, arra való rácsodálkozás kialakítása.

Kis Orsolya
Fejelsztő pedagógus
A heves megyei Hevesen születtem és itt is éltem nagyon sokáig.
A középiskolában kerámikus szakérettségit szereztem, így fontos nekem, hogy a gyerekek is megismerkedjenek különböző művészeti technikákkal és alkotásaikkal is ki tudják fejezni magukat.
2009-ben diplomáztam a Jászberényi Tanítóképző Főiskolán, angol műveltségi területen és közben fejlesztőpedagógia képzést is elvégeztem. 10 éven keresztül egy két tanítási nyelvű általános iskolában tanítottam angol nyelven. Nyaranta rajz, angol, sport táborok szervezője és segítője voltam.
Bővebben...

Mihalik Gabriella
Angol tanár
Örömömre szolgál, hogy csatlakozhattam az Apátkúti Iskolához!
Világjáró kíváncsiságom hamar elindított más országokba. Éltem Angliában, az USA-ban, 10 évet Kanadában és a Kanári Szigeteken. Bár mindig igyekeztem az adott kultúrában hamar megérezni a helyi jeleket, legtöbbet mégis angolul volt alkalmam beszélgetni világszerte.
Rendkívül fontos átlátni letisztultan a nyelvet, megkapaszkodni ismerős szerkezetekbe. Erre szolgál a tankönyv és egy feneketlen zsáknyi játék, ami segíti beitatni a tudnivalót. Bővebben...

Molnár-Horváth Klára
tanító
Debrecenben nőttem fel, ahol a gimnázium elvégzése után a Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskolára jártam és magyar-angol műveltségi területen végeztem 2014-ben.
Az élet Szentendrére sodort, ahol napközis tanítóként és angol tanárként kezdtem dolgozni, majd két évig osztályfőnökként is tevékenykedtem.
Elsős tanítóként nagyon fontosnak tartom a személyes kapcsolat kialakítását az iskolába lépő gyerkőcökkel és azok családjaival, valamint az érzelmi biztonságot nyújtó nyugodt, derűs légkör megteremtését.
Bővebben...

Pikács Gábor
Villamosmérnök, informatikus
Az iskolában fizika és informatika ismeretek átadása és még inkább az ismeretek iránti vágy felkeltése a célom. Igyekszem ezt, a lehetőségek keretein belül, a gyakorlati használat illetve gyakorlati tapasztalatszerzés útján elérni. Az informatika fejlődése nehezen követhető és a most felnövő generáció már a “mindenhol van internet”-be született bele, számukra a lexikon inkább muzeális tárgy (sajnos), a wikipedian talált információt pedig “csont nélkül” elfogadják hitelesnek. Szeretném elérni, hogy az egészséges szkepticizmus valahol ott mocorogjon az agyukban.
Bővebben...

Földi Péter
Iskolaalapító
skolaalapító, fenntartó alapítvány kuratóriumi elnöke, pedagógus asszisztens, szülő, barát
Két gyermekem útjának egyengetése sodort az oktatás területére. Hiszek a gyermekközpontú, a természet közeli és nagy mozgásszabadságot biztosító oktatásban, a családi jellegű iskola jelentőségében, a szülő-gyermek-pedagógus háromszög jelentőségében. Úgy gondolom, hogy gyermekeink, a Mi reménysugaraink, egy élhető, fenntartható és lojális társadalom megalkotói lesznek majd, ehhez útravalónak meg kell adnunk Nekik minden tőlünk telhető segítséget. Az iskolafenntartói feladatok mellett, a projektnapokat szervezem a gyerekeknek, többek között lovaglást, madarászatot, íjászkodást, falmászást, erdőjárást, állattartást hozom közel a gyerekekhez.

Bogya Marianna
Iskolatitkár
2016. decemberében kezdtem az iskolában iskolatitkárként, így szinte a kezdetektől „építgetem” én is, amivel csak tudom. Szívvel-lélekkel segítem a háttérből a kollegák munkáját és tartom rendben az adminisztrációs feladatokat.
Édesanyaként nem csak munkaadómként tekintek az Apátkúti Sulira, hanem gyermekem jövőbeni iskolájaként is. Látom a fejlődést, amit az évek alatt elértünk, így bátran merem az iskolát ajánlani másoknak is, akik olyan helyet keresnek gyermeküknek, ahol egész nap jól érzi magát a tanulás mellett.

Gajdos Viki
Magyar nyelv és irodalom tanár
Jelenleg GYES-en van.
Tahitótfalun nőttem fel, az egész gyermek- és ifjú koromat a Dunakanyarban töltöttem, meghatározó szerepet tölt be az életemben ez a hely, minden ideköt.
2015-ben diplomáztam az Eötvös Loránd Tudományegyetem magyartanári és nyelv- és beszédfejlesztő szakon.
Diplomám megszerzése óta folyamatosan tanítok, most először végre hazai terepen.
Fontos számomra a természet közelsége, az otthonosság érzése, a családias légkör, a könyvek illata. Az Apátkúti Iskolába belépve mindezt megtaláltam: ehhez az érzéshez szeretném hozzásegíteni leendő diákjaimat is.

Borzné Hidasi Gabriella
Tanítónő
Az Esztergomi Dobó Katalin Gimnáziumban érettségiztem. Utána az Esztergomi Tanítóképző Főiskola nappali tanítói tagozatán ének szakkollégiumi képzésre jelentkeztem. Tanítói diplomámat 1987-ben kaptam meg. 2000-ben letettem a német középfokú „C” típusú nyelvvizsgát. 2017-ben megszereztem a pedagógus II. minősítést.